نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

درد دل مادرانه

1392/11/22 16:58
نویسنده : مامان مینا
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیس مامان خوبی قربون چشای خوشگلت برم عسل مامانی الان دقیقا سه ماهشه امروز ماهگرد روزیه که خدا تورو به ماهدیه دادو تودل مامانی جگرفتی قربونت برممقلبمامان مینا خیلی دلش میخواد زودتر بپری بغلم بوست کنم نازت کنم از بابا سعید نپرس که دل تودلش نیس حرفت که پیش میاد میشه ایننیشخندانقد دلش میخواد توپیشش باشی باهات بهم پز بده اخه میگه نی نی مابابایی میشه منم میگه نه واس خودمه به کسیم نمیدمش.یه چیز بگم در گوشی بابا سعید که خیلی نازتو میکشه یه وقتایی حسودیم میاد اخه فک میکنم که فقط تورو دوست داره منو دوست ندارهسوالولی ازته دلم راضیم به این چون دوست دارم رابطه ات با بابات خیلی صمیمی باشه راستی منم دوست داشته باشیاچشمکیه چن روز پیش رفتیم وسایل نی نی هارو دیدیم دلم واسه شون غش وضعف میرفت اخه خیلی ناز بودن هنو نمیدونم دخملی یاپسملی .هرچی خواست خدا باشه واسه من که فرقی نداره چون من هیچ کدوم رو ندارم که از اینورم عاشق هردوتاشونم دخمل باشه موهاشوببافم پسر باشه واسم غیرتی بشه قربون هرجفتتون برم.قلبفعلا مامانی تابعد بوووووووووووووووووووووووووووووووووسماچماچ

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان عرفان
9 بهمن 92 18:33
تبریک می گم عزیزم ورودت به ماه سوم بارداری رو . خدا جفتتون رو حفظ کنه
مامان عرفان
13 بهمن 92 19:57
سلام عزیزیم. نجور سن جانیم. چوخ گوزل بیر حس اولارمیش بو انالار حسی. اصلا بویله فکر الیمیدیم. سنون نن همدیل اولماگیمی سوخ سودیم. انشالله الله سین و بنیم و هامی انالارین بالالارین حفظ و سالم و صالح ایلسون. حالا بزار تکون بخوره خیلی کیف می کنی. انگار باهات حرف میزنه