نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

نماز خوندن نفس مامان

1394/11/13 15:50
نویسنده : مامان مینا
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام,دختر خوبم خداروشکر که خدا فرشته ای مثل شما رو روزی به ما کرده.عشق مامانی عاشق نمازی و هر وقت من نماز میخونم شما هم میای پیش من و شروع میکنی به نماز خوندن و به سجده میری قربونت برم ان شاءالله خدا همیشه نگهدارت باشه و قدم در راه خدا برداری.

      

      

       

       

قربون خنده هات برم ان شاءالله لبات همیشه خندون و دلت شاد شاد باشه عززززززززیزم.محبت

خلاضه از بلبل زبونی وباهوشیتون هرچی بگم کم گفتم.هر کاری میگم انجام میدی و زود یاد میگیری یه بار نگاه میکنی و مثل برق وباد همون کار و رو تکرار میکنی.من که میشینم جلوی لب تاب شماهم میای دراز میکشی و میگی من دس نزنم خودت دکمه ها رو فشار میدی و زیر لب هی زمزمه میکنی.قشنگ گوش و چشم و دهن و دندون و کلا همه اعضای بدن و خوب میشناسی البته بیشتراز دوماهه که اینارو میدونی اما فرصت نشده بود بنویسم.هرکاری هم که میگم انجام میدی جای همه چی رو هم بلدی.خلاصه دیگه برا خودت خانمی شدی.حتی بمنم میگی قاشق و بدم دست خودت و خودت بخوری نه تنها خودت میخوری به منم و عروسکاتم غذا میدی.ولی خیلی شر شیطونی ظهری تو آشپزخونه مشغول بودم و یه لحظه فقط یه لحظه ازت غافل شدم دیدم رفتی روی میزتعجبسوالترسومتفکرشاکیهمه اینا تو صورت من به وضوح مشخص بود یواشکی اومدم و گرفتم بغلم و گذاشتمت زمین.

حالا بریم عکسای جامونده از ماههای خیلی قبل و ببینیم:

        

اینجاهم که بازم میخوام عکس بندازم و نمیذاری اونجاهم که انگشتات و گذاشتی رو پیشونیت میگی "دوسدوم" یعنی "قهر کردم"که من ازشما عکس نندازم:

        

فعلا تا بعد که بیام از شیرین کاریات بگم خداحافظ.بای بای

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان لیدا
22 بهمن 94 12:56
اییییی جون , قربون نماز خوندنت چقدر چادر بهت اومده خاله جون دلم برات یه ذره شده بود عکسا عاااالی بودن
مامان مینا
پاسخ
دل ما هم براشما تنگیده عزیزم مرسی که بهمون سر زدین
mantab
27 اسفند 94 11:01
با سلام و تبریک نوروز 1395 به اطلاع شما می رسانیم نمایش( شاهزاده خانم بد ترکیب ) به کارگردانی خانم مریم کاظمی از تاریخ 8/1/95 در تالار هنر برگزار خواهد شد و گروه ما داستان این نمایش را در قالب یک من تاب ویژه طراحی نموده است تا کودک شما نیز بتواند نقشی را در این نمایش ایفا نماید. * تیم عکاسی حرفه ای من تاب در محل تالار هنر به صورت کاملا رایگان از فرزندان شما عکس خواهند گرفت. * اعضای سایت می توانند به میزان امتیاز خود در تهیه بلیط نمایش، تخفیف بگیرند. همچنین می توانید در مسابقه نقاشی فرزند خود که به زودی از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد در محل تالار ثبت نام کنید نشانی: تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، تالار هنر. www.mantab.ir