نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

معرفی مامان وبابا

1392/11/22 17:43
نویسنده : مامان مینا
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی خوبی خوشگلم..میخوام الان یکم از خودمون بگم یعنی مامان مینا وبابا سعید.من وبابا سعید 29تیر سال1391 باهم عقد کردیم بعدش 24 خرداد 1392 باهم رفتیم زیر یه سقف. اولش میخواستیم من که درسم تموم شد توخوشگل به دنیا بیای اخه میدونی که من دارم الان درس میخوام تو دانشگاه رشته مهندسی برق الکترونیک باباتم که ارشد برق قدرت داره .اره داشتم میگفتم تصمیم نداشتیم حالا یکی دوسالی نی نی بیارییم ولی بابایی ومن طاقت دوری از تو رو نداشتیم واسه همین بود که تصمیم گرفتیم عسل مامانی یعنی توکه حاصل عشق من وبابایی هستی به دنیا بیای.بعد امروزم که 10 اذر 1392 هست با یه بی بی چک متوجه شدم که نی نی مون تو راهه نمی دونی باباسعید چه ذوقی کرده بود همینطورم من.عزیز دلم خیلی خوشحالم که داری به جمعمون اضافه میشی ومیشیم یه خونواده سه نفری.دوست دارم تموم نفسام...

پسندها (2)

نظرات (15)

مامانه کیاناوهانا
10 آذر 92 23:14
سلام مبارک باشه دوستم
مریم
11 آذر 92 3:55
مبارکه
مامان راضی
11 آذر 92 10:52
شما لینک شدی خانومی
مامان گلهای زندگی
12 آذر 92 15:05
سلام خانومی تبریک میگم انشاالله به سلامتی منم منتظر نی نی هستم
ژاله مامان آیدا
13 آذر 92 23:49
مامان جون لطفا از سایت کادونمدی دیدن کن و اگه دوست داشتی یه هدیه برای نی نی نازت انتخاب کن. http://kadonamadi.blogfa.com انواع حلقه و ریسه اسم نی نی ، گیفت تولد ، آویز تزئینی اتاق نی نی ، عروسکای انگشتی ، تابلو ، ...
mahsa
14 آذر 92 16:04
سلام. از فروشگاه عروسکهای بافتنی من دیدن کنید. مطمئنم خوشتون میاد. شاید برای سیسمونی لازمتون بشه. عروسکهای بافتنی با قابلیت شستشو. در رنگهای متنوع و به سلیقه شما.
fariba
14 آذر 92 17:04
سلام خانومی.مبارکه عزیزم.انشاالله به خوشی بدنیا بیاد و زندگیتون سراسر از آرامش بشه
نگار
16 آذر 92 15:54
مبارک باشه عزیزم انشاله سلامت به دنیا بیاد
شهرزاد
19 آذر 92 14:45
سلام ...من یه مامان قدیمیم و پسرم الان 1 سال و رد کرده اگه راهنمایی یا سوالی داشتید می تونم کمکتون کنم می تونید بیاید به وبلاگ پسرم که زیر اسمم هست سر بزنید خوشحال می شم بهمون سر بزنید در ضمن مامان من تو کار بافتنی و قلاب بافیه اینم سایتشه اگه دلتون خواست برای نی نی چیزی سفارش بدید سایت خوبیه چون قیمتهاش عالیه حالا دیدنش که ضرر نداره این آدرسشtakmilbaft.persianblog.ir یه زحمت دیگه هم داشتم می شه وبلاگ مامان رو به اسم تک میل بافت لینک کنید ؟
مامان نی نی
22 آذر 92 17:13
سلام مینا جان وبتو به طور اتفاقی تو نی نی وبلاگ دیدم بهم سر بزنی خوشحال میشم
❤خونه نمدی❤
26 آذر 92 15:40
اگه حلقه اسم و ریسه اسم و آویز و خیلی چیزای خوشگل دیگه برای اتاق کودکتون میخواین یه سر به سایت خونه نمدی بزنید حتما نمونه هارو ببینید که پشیمون نمیشید namadi.ir با تشکر خونه نمدی
مامان سبحان
30 آذر 92 12:40
مبارکه.........تبریک...حالا بزار مثل من 5 ماهت بشه اونوقت احساس مادریت بیشتر میشه عزیزم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:17
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
12 دی 92 16:48
دستگاه شنيدن صداي قلب جنين -صداي جذاب ضربان قلب ، صداي جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنين خود را بشنويد خريد آنلاين http://ninimart.ir/
ژاله مامان آیدا
21 دی 92 13:29
عزیزم خوشحال میشم یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، گیف دندونی ، تل ، ..... هر کدی دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار آدرس ایمیل یا وبتم برام بزار قربونت ژاله