نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

حموم کردن دخملی

1393/12/18 22:41
نویسنده : مامان مینا
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم امروز با آنا شمارو بردیم حموم اونم با چه ترفندیخندونکشما تازگیا وقتی میری حموم میشی اینگریهانقد گریه میکنی که نگو.منم امروز فک کردم گفتم چیکارکنممتفکر یه فکری به سرم زد اومدم شمارو نشوندم تو وان فقط شلوار ومولفیکست وباز کردم شستمت ونشوندمت همونجوری با لباس تو وانتعجبیکم واست اسباب بازی ریختم توش وشروع کردی به بازی اونوقتمنم نمه نمه آب و باز کردم و شماهم مات ومبهوت منو تاشا میکردی و اون آبی که داشت زیرت پرمیشد خلاصه با چه زوری لباساتو دراوردیم وشروع کردیم به شستن ناز خانم.شماهم باز گریه میکردی.آوردیمت بیرون و لباسات وپوشوندم و خوابیدی که عکسات و میذارم.خیلی دووووووووووووووووووست دارم دخترگلم.بوس

اینم خواب ناز دختر گلی

 

اینم یه نمونه ازسوغاتی های خانم خوشگله:

البته بعضی هاشون مربوط به بنده میشه:

اون پلاک بزرگ بنده میباشد و کوچولو ها یکیشون برای نازلی ویکیشون برا نوه ای که هنوز نیست برای نی نی آینده مون گرفتند دستشون درد نکنه:

پسندها (6)

نظرات (12)

·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
20 اسفند 93 17:46
سلام عزیزم . خوبی ؟ مرسی که اومدی وبلاگم خیلی خوشال شدم از حظورت ...ایشالله خدا دخمل خوشگلتو حفظ کنه در پناه خودش بازم ممنون
مامان مینا
پاسخ
سلام خواهش میکنم خوشحال زود زود سربزنید.
فاطمه & فائزه
20 اسفند 93 18:13
سلام خانومی.مرسی که به وب داداشی ما اومدینخدا دخملی ناز رو حفظش کنهلینکتون میکنیم
مامان مینا
پاسخ
وبتون عالی بود شماهم با افتخار لینک شدید.
مامان لیدا
20 اسفند 93 18:21
چه دخمل نازی میخوابه نازترم میشه, خدا حفظش کنه ممنون که بهمون سر زدید با افتخار لینک شدید
مامان مینا
پاسخ
سلام خواهش میکنم شماهم لینک شدید.
مامان علی
20 اسفند 93 21:50
سلام.خوبی؟؟ نازنین زهرا خوبه.من بی وفا نیستم.همیشه میام به عکسهای شما نگاه میکنم فقط وقت نمیکنم نظر بزارم.. عزیزم دخترت خیلی بزرگ شده ماشالله خیلی هم خوشگله.راستی یکبار اومدم نظر دادم که لطفا شماره ات رو بزار تا باهم دوست شیم .مثلا تو یک شهریم .رفت و آمد کنیم اما تو شماره ات رو ندادی.
مامان مینا
پاسخ
شما خوبید.شوخی کردم دوست عزیزم.
مامان افسانه
20 اسفند 93 23:40
ووییییییی خیلی دخمل ماهی دارین خدا نگهش داره خیلی خوردنیه از دست شما وروجکها که این حموم رفتنتون داستانی شده منم همین مشکل رو دارم عزیزم خیلی ممنون که به وب من اومدین خیلی خوشحال شدم
مامان مینا
پاسخ
خواهش میکنم .
مامان فرح
20 اسفند 93 23:54
عزیزم،چه دخمل نازی دارید،خدا بهتون ببخشه،از طرف من ببوسش لطفا،دوباره خوشحال میشم بهم سر بزنید
مامان مینا
پاسخ
مرسی حتما مزاحم میشم.
مهسا مامان سایمان
21 اسفند 93 8:50
الهـــــــــــــــــــــــی دخملی چقدر ناز و شیرین شده از طرف من ببوسش راستی خانمی شما هم تو لیست لینک شده هامون هستین
مامان مینا
پاسخ
مرسی مهساجون سایمان جونم شیرین شده خدا حفظش کنه.
ღعکسهای متحرک عاشقانهღ
22 اسفند 93 20:28
مرسی از حضورت با کمال افتخار لینک شدید موفق باشی
setareh
23 اسفند 93 14:48
سلام مینا خانم .. دختر نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان مینا
پاسخ
خیلی ممنون شما لطف دارید.
♥ نیکتا ♥
23 اسفند 93 15:32
خوشمل خانوم چه ناز خوابیده.....اگه از همین الان با کامپیوتر کا میکنه بزرگ شه چی میشه
مامان مینا
پاسخ
مرسی نیکتا جونم.
مامانی
24 اسفند 93 0:52
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی ماشالله هزار ماشالله چه دخمل کوچولوی ناز وخواستنی خدا حفظش کنه بله نی نی دوممه چون به هیچ کس هنوز چیزی نگفتم وبلاگ وناشناس می نویسم وتو وبلاگ دخترم چیزی ننوشتم وتو این وبلاگم اسمی از وبلاگ دخترم نبردمقراره تو عید به فامیل اطلاع رسانی کنیم ادرس وبلاگ دخترم http://mehrnazbaba.niniweblog.com/ خوشحال میشیم بهمون سر بزنین
مامان مینا
پاسخ
خدا انشالا هر جفتشونو برات نگه داره.
♥ نیکتا ♥
24 اسفند 93 17:44
امیدوارم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .