نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

تولد اصلی

1393/2/20 11:11
نویسنده : مامان مینا
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان خبی عزیز دلم.مامانی خیلی دلش برات تنگ شده نفسم کاش زودتر بیای بغل مامانی

تاببوسمت ومحکم بغلت کنم.بابا سعید هم خیلی بی تابیتو میکنه هی قربون صدقه ات میره.ماچ

نفس مامان ببخش که نتوستم زودتر از این بیام سراغت اخه سرگرم امتحانام بودم واسه همین.

مامان جون سی آذر رفتم سونوگرافی دکتر گفت نی نی تون هشت هفته ودو روزش هست ضربان قلبتم 

تند تند میزد قربونت برم.یعنی عزیزم تولد اصلیت همون روزی که خدا تورو بما هدیه داد و تو شکمم گذاشت

سیزده ابان روزشم دوشنبه است.نیشخندمامانی زیاد اذیت نمیکنی فقط خیلی شکمو هستی هی هی دل مامان

ضعف میره.از الن واسه اومدنت دارم نقشه می کشم چیکار کنم چی بخرم دکور خونه رو چه جوی کنم

خلاصه از این حرفا دیگه.امروزم تو دوازده هفتگی هستی یعنی اگه این هفته هم تموم بشه سه ماهت تموم

ومیفتی تو چهار ماهگی.ان شاا...قلب

پسندها (2)

نظرات (4)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 16:28
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
مامان عرفان
3 بهمن 92 10:11
سلام مامانی تازه. رشد نی نی توی دلت مبارک. خیلی خوشحالم کردی.دیگه باید جنسیت نی نی مشخص بشه. مبارکه جونم
مامان عرفان
3 بهمن 92 12:21
سلام عزیزم میشه یه سر بهم بزنی و به گهواره هام نظر بدی؟ ممنون میشم.
مامان عرفان
3 بهمن 92 19:11
سلام عزیزم امیدوارم نی نی تو هم زودی بزرگ بشه و بیاد بیرون. عزیزم این گهواره رو برای تا یکسالگیش میخوام والا تخت تک نفره با میز و کشو میخوام بدم براش بسازن