نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

هنرهای دست مامان مینا

1394/1/22 16:24
نویسنده : مامان مینا
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خوبید؟سلام به گل دخملیم به عشقم نفسم.بوستو این پست میخوام از هنر های دستی خودم براتون بنویسم وبرای دخملم که بدونه چه مامانه هنرمندی دارهخندونک.

حالا اول بیم سراغ کارهای هنری:

اینجا گلها رو از قبل داشتم رفتم قطعه خریدم خودم دونه دونه درستشون کردم.

               

بعداین مجسمه رو هم داشتم که برا حنابندون سعید جونم یود خودم با گلا تزیینش کردم:

            

البته بگم خودش از عکسش خیلی بهتره.چشمک

واما حالا میرسیم به جاهای خوشمزش:

این عکس مربوط میشه به تولد سعید جونم که برا خودمون فقط گرفتیم:

 

                                                                                                      

اینم عکسم برا روز عشقه:

 

                                

اینا رو هم همین جوری پختم:

 

واینا هم رولت وپیراشکی  و ژله مامان پز:

 

                             

اینا مربوطه به یکم قبل که با تاخیر گذاشتم همینجوری داشتم عکسا رو مرور میکردم گفتم اینا رو هم بذارم امیدوارم خوشتون بیاد.محبتبای بای

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان مرسانا
23 فروردین 94 14:04
به به چه مامان هنرمندی
مامان مینا
پاسخ
خواهش میکنم.یه ریزه کاریه همچین هنریم نیست.
♥ نیکتا ♥
23 فروردین 94 17:57
ــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯) من اپـــــــــــــــــــــــــم عزیزم ...(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــخوشحال میشمــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــبیایید وبم عزیزمـــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
مامان مینا
پاسخ
چشم حتما.
فاطمه & فائزه
24 فروردین 94 16:20
سلام خاله جون چ مامان هنرمندی آفرین برشما پیش ما هم بیاین
مامان مینا
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مامان مبینا
25 فروردین 94 21:15
مینا جون هنرمند تشریف داریاااااااااااااااااااااا
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم شرمندم نکنید.
مامان مهدیه
9 اردیبهشت 94 15:33
وای چه چیزهای خوشمزه ای.من میخوام خیلی هنرمندی عزیزم
مامان مینا
پاسخ
مرسی مهدیه جون نظر لطف شماست