نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

تعیین وقت نفس مامان وبابایی

1393/4/8 11:06
نویسنده : مامان مینا
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازلی بالم.دیگه کم کم به آخراش رسیدیم مامانیبغل.دیروز رفتم پیش دکتر حامد بعد کنترل ومعاینه بهم گفت متاسفانه نمبیشه که طبیعی بدنیا بیای وباید سزارین بشیتعجب.پیش خودمون بمونه ها منم یکمکی از عمل میترسمخجالت.خلاصه بعد کلی حرف زدن قرار شد برم سزارین.پول دکتر وبهشون دادیم وایشونم واسمون برگ بستری نوشتن وشماره موبایلشونو دادن تا اگه خدایی نکرده مشکلی پیش اومد بهشون خبر بدیم.دکتر حامد گفت واسه 25 تیر بیا بستریت کنم منم گفتم آخه وسطای ماه رمضون که نمیشه اونم درست شب قدرمتنظر.گفتم بهشون که واسه وقت طبیعی 5 مرداد وقت دادید اگه بشه یکم بره اونورتر ایشونم گفتند که هر هفته بیا واسه کنترل اگه وضعیتت عادی بود اشکال نداره.منم به احتمال زیاد اگه قسمت بشه میخوام 29 تیر سالگرد ازدواجمون بدنیا بیای انشاللهجشن.دخترم خیلی دوست دارم زودتر بیای پیشم ولی میترسم از اینکه 9 ماه و9 روز و9 ساعت و9 دقیقه و 9 ثانیه ات تکمیل نشه بعد واست مشکلی خدا نکرده پیش بیادترسو.الانم چن روزه که هر روز خاکشیر میخورم تا انشالله زردی نگیری نفسم.حالا هم مامانی کار داره بره کاراشو انجام بده بعد میاد با گل دخملش حرف میزنه.بوووووووووووووووووووووووووووووسبوسبای بای

پسندها (4)

نظرات (4)

مهزاد مامان عرفان
8 تیر 93 11:51
عزیزم خوشحالم که بارت رو بسلامت به اخر رسوندی. امایدوارم کودکت بسلامتی بدنیا بیاد. خوش به حالش که ماه رمضونی هست. خوش به حال خودت هست تازه.
مامان مینا
پاسخ
مرسی گلم انشالله شماهم سلامت باشید.
مامان علی
8 تیر 93 12:22
عاشق این شعرم...راستی سیسمونی هم مبارکه..انشالله به سلامتی استفاده کنه..
مامان مینا
پاسخ
سلام مرضیه جون مرسی گلم.منم عاشق این شعرم....راستی به زودی عکسای سیسمونیشم میذارم.
♥ مامان مهیلا ♥
10 تیر 93 2:50
سلام خانمی سیسمونیاش مبارک دست مامان گلتونم درد نکنه دیگه چیزی واسه دیدن نازنین زهرا ندارین مواظب خودتوتن باشین
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی.خوشحال میشم از دوستی باشما
مامان آیهان
15 تیر 93 10:27
سلام نازنین زهرا خانوم خوشکل عزیز دلم پس چیزی نمونده که به دنیا بیای. مامانی ممنون که به ما سر زدید. منم پارسال همین موقع ها ماه آخر بارداریم بودم و همش انتظار اومدن آیهانمو داشتم
مامان مینا
پاسخ
سلام به همه دوستای گلم از همین جا از همه تون تشکر میکنم تک تک وقت نشد جواب بدم تو آخرین نظر خواستم از لطف همه تون تشکر کنم.واسه همه دوستام یه شاخه گل تقدیم میکنم.