نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

عکسای این روزهای نازنین زهرای گلم

1394/7/29 0:02
نویسنده : مامان مینا
847 بازدید
اشتراک گذاری

محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازي خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگوييد
دوباره شور عاشوار به پا شد

سلام به دوستانعزیز اول از همه فرا رسید ماه محرم رو به آقا امام زمان و همه شیعیان تسلیت عرض میکنم.

 

 

وهمچنین فاجعه منا روهم به بازماندگان عزیز تسلیت میگم 

این روزا حال و هوای کشور مون هم قبل محرم به خاطر فاجعه منا و شهادت سردار همدانی گرفته بود خداوند همشونو قرین رحمت کنه.


واما حالا بریم سراغ عکسای دخملی و شیطنتاش:

این عکسا مربوط به روز شیرخوارگان هست:

 

 

اینم بعد شیرخوارگان که نمیدونم چطور شده بود درمون باز نمیشد منم با پیچ گوشتی وانبر میخواستم باز کنم و شماهم ماشالله زرنگ وباهوش زود یاد گرفتی و تکرار میکردی عشقمبغل

 

 

قربون دخمل فنی خودم برم منبوس

 

 

اینجاهم کیف بابایی رو میدی تا شمارو ببره بیرونعینک

 

 

اینجاهم من دارم تلفنی با مامان جون میحرفم وشماروهم دیدم خوابیدی تو استخر توپت:

 

 

اینجاهم که داری خودت سوپ میخوری ومیگی که حتما باید خودت اینکارو انجام بدیدلخور

 

  

 

واین بود ماجراهای شما دختر گل که اصلا نمیذاری من بهت غذا بدم ومیگی باید خودم انجام بدم این کار روسوال

این ترمم من کل هفته رو کلاس دارم بجز دو روزش که شماهم حسابی بی تابی میکنی انشالله زود زود میخونم تموم بشه تا هردوتامون راحت بشیمخندهخیلی دوست دارم دخمل مامان.محبت

فعلا بایبای بای

پسندها (7)

نظرات (8)

آبجی فاطمه
1 آبان 94 15:57
خونه تکونی جدیده وبی مبارک!!!!!!!!!!! نازمل جونی شنیدم از دست خاله جونی ناراحت شدی!!!!!!!! نگران نبااااشیا خودم ادبش میکنم........ خخخخخخخخخخ
مامان مینا
پاسخ
سلام فاطممه جون آره عزیز حسابی.باید یه کاری بکنی.انشالله پس فردا میبینمت خانومی.
مامان لیدا
4 آبان 94 17:01
سلام به نازنین زهرای گل و مینا جون , عزززیزم چه عکسای قشنگی انشالا که حضرت علی اصغر پشت و پناه همه بچه ها باشه اون عکسی که تو استخر توپ خوابت برده بود خیلی بامزه بود
مامان مینا
پاسخ
سلام لیدا جون خیلی ممنون.انشالله
خواهری
6 آبان 94 23:29
التماس دعا مینا جون
مامان راضی
18 آبان 94 13:28
عزیزم ماشالا چه ناز شده فدای تو جوجو
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
18 آبان 94 15:16
سلام دخترامون تقریبا همسن هستن خوشحال میشم باهم دوست بشیم اگه با تبادل لینک موافق بودین اطلاع بدین
*مهدیس*
2 آذر 94 1:16
سلام عزیزم ...ببخشید نتونسم سر بزنم بهت.دختر گلت ماشالله بامزه تر میشه روز به روز ...عاشق عکسشم با لباس علی اصغر....میبوسمت
♥ مامان معصومه ♥
3 آذر 94 16:33
سلام عزیزم منو ببخش اون سری در مورد گروه اومدی و گفتی ومنم کلا یادم رفت بیام بهت پیام بدم نازنین زهرا خوبه از طرف من ببوسش
مامان امیر علی
24 دی 94 11:25
ماشاالله هزار ماشاالله