نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

نازنین زهرا جونم و خاله بازی...

1394/7/10 22:17
نویسنده : مامان مینا
637 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام به دوستان عزیز امروز اومدم با کلی خنده از دست شیطنتای ای خانم گل 

 هیچی دیگه ماشالله خیلی شیطون بلا شدی بعضی وقتا یه کارایی میکنی من اینجوری میشمتعجبو شماخندونکاینجوری....برات این قابلمه ها رو که عکسش و میذارم خریدیم و شما باهاشون کلی خاله بازی میکنی وبه عروسکات غذا میدیبغلفدات شم انقد مامان خوبی هستیزیبا

 

         

غذارو میریزی تو قابلمه هات و با قاشقاش به عروسکات غذا میدی مامان کوچولوبوسبیشتر وقتا هم به من یا به بابا هم به زور غذا میدی و خودت دهنت و باز میکنی و میگی آآآآ تا ماهم دهن باز کنیم و بخوریمخنده

عاشق توپ بازی هستی و با اینکه برات استخر توپ گرفتیم با کلی توپ بیشتر از صدو پنجاه تا ولی بازم هر جا توپ میبینی دلت میخوادسوال.اون روز رفته بودیم بیرون از اون توپ بزرگادیدی و پافشاری کردی به شیوه خودت تا برات بخریمراضیوماهم تسلیم شدیم و برات خریدیمدلخوراینم عکسش

 

ولی از وقتی که خریدیم کم باهاش بازی میکنیمتفکر

نمیدونم چرا خیلی اسباب بازیات و باهاش بازی نمیکنی سکوت

حالا انشالله بزرگ میشی بازی میکنی باهاشونمتنظر

منم همشو جمع میکنم دورت تا بازی کنی باهاشون ولی شما هم از ما زرنگ تری وبازی نمیکنی و اصلا هم نمیذاری ازت عکس بگیرمعصبانی

 

 

 البته منم بگم هاااا همه اسباب بازیات و بهت نمیدم اونایی که قابل خراب شدن نیست و بهتون میدم و بقیه شو نگه داشتم تا بزرگ شی بهت بدم بازی کنی باهاشون اون عروسک پوشالیهاتو بهت میدم فقطخندونک

راستی از رفتن بابایی به سرکار بگم که چه بیتابی میکنی بابایی که میخواد بره سرکار ولباس میپوشه میای و یکی یکی لباساشو میدی و در آخر هم کیف و گوشی هاش ومیدی دستش و دستات و بلند میکنی تا بگیرتت بغلش و باهم برید واون موقع هست که کلی الم شنگه به پا میشهعینکباید من یه جوری سر گرمت کنم و بابایی یواشکی بره بیرونچشمکبعد رفتن بابایی هم گوشی منو میاری و میدی دستم و میگی "ایئد"یعنی به بابا سعید زنگ بزنم و تلفنی باهاش صحبت کنی واروم میشی اونوقتفرشته.

راستی بگم عاشق حیوانات هستی وقتی یه پیشی یا یه جوجه میبینی شما میشی اینجوریخوشمزهومنم اینجوریترسو

امروز رفته بودیم خونه پسرعموی بابایی یه پسر کوچولو داره یه کفتر گرفته بودو شماهم میگفتی باید بده دست من و منم مرده بودم از ترس

 

 

خلاصه هیچی دیگه برا خودت خانمی شدی عزیز دلمبغل.

راستی یادم رفت بگم هرچی که بهت میگم برو بیار میری و میاری و دالی بازی هم یادگرفتی قربونت بشم من.فعلا تا بعد بوسبای بای محبت.

ببخشید کیفیت عکسام پایینه...

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان لیدا
11 مهر 94 0:55
آخ فداش بشم من چه استخر بادی خوشگلی داری خاله چقدر توپ وای من موندم چرا انقدر این بچه های امروزی شبیه همن آدرینا هم عاااشق توپه, و همه اسباب بازی هاشو فقط همون 5دقیقه اول دوست داره بعدش دیگه نگاشون هم نمیکنه باید منتش کنم تا باهاشون بازی کنه شما هم بابایی هستی خاله؟ هیچی دیگه شانس نداریم که خواهر ...
مامان مینا
پاسخ
آره تو روخدا میبینی هیچکدوم اسباب بازیا رو دوست نداره فقط توپمنم همین فکر و میکنم خصوصیات بچه ها خیلی شبیه به همههمشون مامان اذیت کن و باباییماهم اونهمه زحت بکش هیچی
مامان لیدا
11 مهر 94 0:58
درباره عکسها هم درکت میکنم عزیزم, خودمم همیشه مشکلم همینه
مامان مینا
پاسخ
وای نگو دیونه شدم انقد درحین عکس اذیت میکنهمنم که دستم میلرزه کیفیت عکسام میاد پایین
همراه رایانه
11 مهر 94 9:26
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان نازنین
14 اردیبهشت 95 17:43
ماشا الا به دختر خوشکل نازو ناز نازی