نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

نی نی وبلاگ در تلگرام

1394/6/6 23:02
نویسنده : مامان مینا
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز.یه خبر فوری:ماتو تلگرام یه یه گروه ایجاد کردیم با نام دوستان وبلاگی که میخوایم اونجا راحتتر باهم گپ بزنیم.

اون دسته از دوستانی که مایل به عضویت در گروه هستند میتونند شمارشونو برام تو خصوصی بزارنتا اد شون کنم.

ومطمین باشند که شماره هاشون امانت هست و هیچ گونه سو استفاده ای نخواهد شد. اونایی که منو میشناسن این خوب میدونن که من خودم آدم خیلی مقیدی هستم.

به هر حال انتخاب با خود دوستان است.که یه گروه گرم و صمیمی تر از اینجا اونجاهم برقرار باشهومرسی که همکاری میکنید. 

ویه خبر دیگه که باید به اطلاع همه برسونم به شرح تصویر:

 

 

                       

پسندها (3)

نظرات (3)

♥ مه آ سا ♥
7 شهریور 94 0:01
سلام عزیزم ما که هستیم دوست خوب نی نی وبلاگیمو آوردم
*مهدیس*
7 شهریور 94 0:16
مامان لیدا
7 شهریور 94 1:15
سلام مینا جونم عشقم من تو گروه نمیام چون 3 تا گروه مختلف نی نی وبلاگی دارم که یکیش همشهریا هستیم, همه شون هم گلن دوست داشتی بگو ادت کنم, تو تلگرام پیدات کردم ولی در کل چون خیلی دوستت دارم گروه هم نشد اشکال نداره پی وی چت میکنیم بوووس واسه نازنین زهرای گل
مامان مینا
پاسخ
سلام خانمم آره همین جوری خوبه تو پی وی میحرفیم بهترم هستش.