نازنین زهرا جوووونمنازنین زهرا جوووونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
عاشقانه های منوهمسریعاشقانه های منوهمسری، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
مامان مینامامان مینا، تا این لحظه: 31 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 36 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ جون ماوبلاگ جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرا هستی مامان و بابا

اندر احوالات دخترم در آستانه یک سالگی

1394/4/6 16:48
نویسنده : مامان مینا
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم این روزا ماشالله خیلی شلوغ شدی.صبح که از خواب بیدار میشی یکم بازی میکنی وبعدشم که از من آویزون میشی اجازه نمیدی من جایی برم یا کاری بکنمشاکی.همش بغلم میشینی و من هیچ کاری نمیتونم بکنمعصبانی.بعد یکی دوساعت میخوابونمت و یکم به کارام میرسم.بعد بیدار شدنتم آنا به کمکم میرسه وشمارو میبره بیرون.خسته

از بلبل زبونی شما دخترم بگم:به حاج بابا میگی "ادر".اون روز بیرون دیدی با دستت اشاره میکنی ادر ادر صدامیکنی.قه قهه بعد به بابایی میگی" ایعید"یادگرفتی میشینی یه جا بادستت اشاره میکنی بیا.بغلوخودت و اینجوری لوس میکنیچشمک

یادگرفتی از پله ها هم میری بالاشکلک های جالب محمد

عاشق تاب بازی هستی وقتی از جلوی در اتاقت که تابت به اون وصله رد میشیم دستت و بلند میکنی و با اشاره بهم میفهمنی که تاب بازی میخوایشکلک های جالب محمد

تازگیاهم دیگه تو حموم گریه نمیکنی و عاشق حموم شدی خودت میری سمتش

از کتاب  هم که نگو  وقتی کتاب میبینیدرسخوان انقد ذوق میکنی همه چی رو میبری سمت دهنت الا کتابسوالمیگیری جلوت و ورق میزنی و هی پیش خودت یه چیزایی زمزمه میکنی یعنی اینکه کتاب میخونی

وقتی هم که گرسنه میشی و غذا میخوای میگی "بوف".عاشق بستنی هم که هستی انقد دوست داری که نگو.

وقتی واست آهنگ میزارم شروع میکنی به نا نای کردن.

بعد جونم واست بگه که منو حسابی خسته میکنی وقتی دارم تو آشپزخونه کار میکنم میای و از پاهام میگری و میخوای که بغلت کنم.منم مجبورا اونجوری آشپزی میکنم یاکارا مو انجام میدم.دلخور

قربونش برم عشق مدیریت داره مامانی فداش انقد ژست میگیری وقتی رو صندلی کامپیوتر میشینی که نگو                

یه چند مدلم از خوابیدنات:

ووقتی از حوم اومدی:

باید روزی کم کمش دوبار بری بیرون با آنا مثلا خونه حیدر بابا میری و اگه یه روز بیرون نبریمت میشی این:عصرهاهم که با ما وعده داری با من وبابایی میری بیرون دخملم.

خلاصه دیگه هیچی همه چی تمومی عشقم.فدات شم.این روزا که یه چن جایی مهمونی رفتیم همه واست غش و ضعف میرفتنخوشمزهشماهم که مغرورعینککسی رو محل نمیذاری.ولی با اینهمه همه دلشون برات ضعف میره عززززززززززززززززیز دل مامان.

ودر آخر جا داره از شکلکستان مینابه خاطر این عکسای زیباش تشکر کنم.چون از این مدلات عکس نداشتم و متاسفانه در گرفتن عکس همکاری نمیکنید شاکیاز وب دوستمون کمک گرفتم.فرشته

راستی تایادم نرفته بای بای کردنم یاد گرفتی

 

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان لیدا
6 تیر 94 17:08
پیشاپیش تولدت مبارک باشه نازنین زهرا جووون
مامان مینا
پاسخ
مرسی لیدا جونم
♥آیدا♥
7 تیر 94 10:03
رمز ****
مسئول سایت نی نی عکس
7 تیر 94 13:59
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
✿ مینا ✿
7 تیر 94 14:36
خیلییییییییییییییی ممنون مینا جون ثبت شدین (: بازمممم ممنوننننننننننننننننننننننن
مامان مینا
پاسخ
خواهش میکنم ممنون از شمابه خاطر وب زیباتون
مامان امیرعلی
8 تیر 94 10:17
سلام ممنونم که به من سرزدی خدا دختر گلی رو حفظ کنه تولد یک سالگیشم مبارک
مامان فدیا
8 تیر 94 12:38
عزیزم افرین که این همه کارها یاد گرفتی تا الان
مامان مرضیه
8 تیر 94 15:15
ماشالله به دختر باهوش..فدای تو نازنین زهرا که کتابم میخونه..با حوله چه جیگری شدی
مامان مینا
پاسخ
مرسی مرضی جون که بهمون سرمبزنی
✿ مینا ✿
8 تیر 94 15:30
لینک شدین رمز : ***** رمزو سانسور کنین بی زحمت
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزی شما هم با افتخار لینک شدید.
آبجی فاطمه
8 تیر 94 20:05
سلام جت رو شرو کنینمن منت.رم
♥ مه آ سا ♥
9 تیر 94 2:48
عزیزم ممنونم که بهم سر زدید
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیز